Majonnäsen är kvar,

Majonnäsen är kvar på min omtalade räkmacka, och jag fortsätter att glida genom livet på min tur! Helt allvarligt trodde jag att min tur för alltid försvunnit i och med att jag tappade mina nycklar (med en viss nyckel till skolan värd mycket pengar inräknat) och de inte dykt upp på polisstationen någon av de tre gånger jag var där under tre veckor. Idag insåg jag plötsligt att inte nog med att jag tappat nycklarna, jag skulle troligtvis bli ersättningsskyldig till skolan...
Rusade snabbt som sjutton till polisstationen för att se om det kunde bli fjärde gången gillt..? Självklart hängde den ingenstans bland de nyinkomna nycklarna, men jag tog en rövare och kollade de gamla nycklarna ifall den hängts fel - och folk, MIN NYCKELKNIPPA VAR DÄR!!!
Inte nog med att jag fick jobbet på festivalen, nu kan jag boka tvättstugan med rätt nyckel, jag kan använda mitt externa cykellås OCH jag kan komma in i mitt skåp här i skolan. Idag är jag glad! :)

Kommentarer
Postat av: Freddan!

Oh my god vad skönt! Huge relief för oss båda (...)!
Grattis till jobbet Kajsa, kommer suga sista veckan om du inte är där dock!

2008-04-11 @ 19:29:17
Postat av: L

alltså, jag känner ingen som har mer glid på sin räkmacka än du!
Btw, vet inte om jag kommer in till kalmar på dagen imorgon, ska till Jakob innan och mysa lite med ett gäng goa grabbar (läs elias, hehehehehheheh, ja DEN elias, det här kan bli en kul helg!) Jag ringer dig imorgon, så fort jag har tillträde till huset och telefonen igen.

2008-04-11 @ 20:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0