Tänk att det bara är ett år sedan vi åkte...

Ja, faktiskt. Den 15 september lämnade jag Sverige för Spanien och vad som senare skulle visa sig bli de bästa sju veckorna i mitt liv (festligaste också, för er som minns..!) Kollade på vad jag skrivit på bilddagboken när jag kom fram, vårt firande började redan första kvällen, haha!


"YESYESYES, babes,
eran älskade Kajsa är i Spanien, firade ankomsten med att gå direkt till ett supermarket och köpte lite cava - tre tvåglasflaskor för 39 spänn - sjukt värt! Imorgon börjar vi med samling och sånt där - sangria ska också inhandlas, känns skönt att sitta och dricka det i shorts och t-shirt vid fem i tolv på natten - tror det är typ 20 grader, när vi kom vid sju ikväll var det 27 grader varmt, hur har ni det? ;D"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0