Underliga drömmar

Inatt drömde jag att jag var tillsammans med Nils Grundberg (mer känd som Storstadspojken, mest känd som Blondinbellas pojkvän) och att vi åkte tåg. Mitt i ingenstans hoppade vi av tåget och var med i någon sorts filminspelning där vi blev förföljda av någon och skulle klara oss undan - som kull, fast på film helt enkelt. Efter ett tag försvann dock kamerorna men inte den som jagade oss, utan en tjej kom fram bakom ett träd och sköt oss. Nils blev först skjuten med ett pannskott, och sedan två skott till i pannan medan jag först fick skott i benen, armarna och till slut tre stycken i bröstkorgen. Nils, som av någon anledning inte dött av att få sin hjärna urblåst tre gånger sa något i stil med "Kajsa, det här är mitt ex" och efter det blev allt svart tills jag vaknade av att Nils och jag satt på ett tåg med tanken att vi skulle till sjukhuset för att se om det var farligt att bli skjuten i huvudet och i bröstkorgen.
Drömmen fortsatte faktiskt ett ganska bra tag till, men det jag ville komma fram till var alltså att jag i natt var tillsammans med Nils Grundberg som, missförstå mig rätt nu han verkar ha roligt stora delar av sitt liv, absolut inte är min typ då jag inte är besatt av varken tår eller djur. Hur ska jag tolka detta tycker ni? Hyser mitt omedvetna jag en sådan stark avsky för haj-fanatism att det nu vill skjuta haj-fanatikernas talesman och därför uppmärksammar detta i mina drömmar?
x,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0