Skördefest...

Nu har skördefesten dragit igång igen - tuffaste jobbhelgen och trevligaste folket på året för oss som bor ön med en bro. Den här helgen jobbar jag på Reebok igen, idag blev det bara 10-18, imorgon är det från 11 fram till, med lite otur, 22. För butiken är det här den största dagen på året, vilket är rätt skumt, för vem köper joggingskor och träningskläder när det är pumpor och marschaller som firas?
Jag har i alla fall åkt på en äcklig förkylning igen, det raspar i halsen och jag är jättetrött, jag tror Valle smittade mig - den lilla skiten! 6 månader och livsfarlig... Nu sitter jag hos Bettan, hon gick till jobbet, jag bloggar och en massa människor har förfest. Så fort de har gått ska jag göra te och sätta mig och se P.S. I love you. Enligt vissa en film i världsklass, enligt andra bara sämst.

Orkar inte skriva så mycket nu, min hjärna arbetar verkligen inte bra till Creedence Clearwater Revival. Country för en landsortshatande 18-åring? Idioti och galenskap. Nämnde jag att festfoket här är ~23, inte 56 som man kan tro...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0