Rubriksättning 101

Ha! Jag gav mitt rum en sån genomröjning att det ligger på knä och vrider sig i Ajax"Fresh Spring/Smelly autumn"-plågor! Eller inte... Det enda jag gjort på mitt rum idag är att halvhjärtat bädda sängen och sedan flytta min dator. Från golvet till min mage flög den - en underbar förflyttning, Feng Shui hade varit stolt. Fast det kanske inte räknas som en person?
Ja, ja. Jag ska inte skrämma er med att jag haft ännu ett bortkastat 10-timmars datormaraton med slösurfande och tv-serietittande. Jag gick faktiskt ut! Jag fick för mig att jag var sugen på svamp, och eftersom det är 1,5 mil till närmaste mataffär men bara 2 kilometer till champinjonmarker var det klart att jag vandrade mot de fria svamparna! Los champiñónes var dock inte så lätta att hitta, men efter ett meddelande från pappa om att jag skulle leta på marken gick det, oh, så mycket bättre!
Nu blir det jobb igen, jag är sinnessjukt trött, men det är åtminstone ett par hundralappar extra - skönt!
x,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0