Oväntat guld

Hej!
Hoppas alla mår bra, för det gör inte jag! Jag börjar undra om Feng shui är arg på mig för att mitt rum är stökigt eller för att jag har min papperskorg i ett hörn eller något, för jag har sovit helt värdelöst dåligt inatt igen! Jag svär vid den gud jag inte tror på att det därför värmde extra gott i hjärtat när jag fick veta att jag inte ska börja jobba förrän cirka två timmar senare än vanligt. GULD!


Så nu lyssnar jag på världens bästa Tracy Chapman (obscen rap funkade inte lika bra att vila till!) och ska sova en stund på spikmattan. Jag är väl en av de som inte riktigt förstår miraklet med den, men den är skön att ligga på i alla fall. Dessutom hade jag en härlig personalrabatt att utnyttja när jag köpte den. Fest!

Nä, sömn var det! Godnatt.

x,


P.S. Om någon har en Feng Shui for dummies eller Lättläst Feng shui får ni gärna höra av er i kommentarsfältet (Jag orkar inte plöja igenom en hel inredningsbok nämligen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0