Och hon lyckades igen

"Äh, jag behöver inte sätta alarmet, klockan är 03.00, så jag lär ju vakna till 10-11 av mig själv." Okej folket - Lyssna aldrig på era inre röster! Jag har lyckats med konsverket att, fullt frisk, sova 11,5 timme inatt. Tjugo över två var klockan när mitt huvud till sist behagade vakna till. Verkligen jätteduktigt av mig, arbetslöshet klär mig som inget annat!
På de fyra timmarna jag varit vaken har jag i alla fall varit duktig nog att boka klipptid (fredag klockan 8.00, ibland är det tufft att ha en så duktig faster till frisör!) och varit med mamma till "sommarstugan" och plockat lite äpplen och päron. Ska se om min kulinariska genialitet kan ta sig samman och lyckas koka ihop päron- eller äppelkräm kanske. Bäst av besöket i Västergården var nog ändå mitt fynd, från ingenstans fick jag för mig att kika lite i garderoberna (i och med att det är mammas släktgård finns det allt möjligt!) och fick syn på en stor, svart kavaj (väldigt lik den jag redan har ifrån Monki), den fick inte hänga kvar!

I övrigt har jag verkligen inte gjort någonting, skönt! Imorgon ska jag jobba lite då mamma ska iväg på möte, igen. Pengar till mig!


x,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0