För er "frälsta"

Jehovas vittnen - för en gångs skull behöver ni inte ta åt er, jag antar att 2 mil är lite väl långt att åka för att få en dörr i huvudet mer än en gång!
Nej den här gången menar jag med min rubrik er "spikmattefrälsta". Hur kan ni tycka att man blir lugnare av att ligga på den?! Och ja, jag vet att jag igår sa att den är skön - men då har jag haft en tjock tröja på mig när jag legat på min matta innan. Jag tar tillbaka allt bra jag sagt om spikmattor efter i natt... Där låg jag vid 3 i morse och kunde inte sova, ja - jag tycker också att det börjar bli lite tjatigt - och kom på att ett av skälen till att så många köper helvetesuppfinningen är ju att man ska sova bättre! Sagt och gjort, jag la mig på mattan, och tänkte att om jag tar av mig tröjan kanske det ger mer effekt! Ja, men tjena... Inte nog med att det brände som en eld (tydligen är det det som av så många kallas den där smällande varma känslan som är så myyyysig) dessutom domnade hela armen bort!
Av det här kan jag alltså dra de olika slutsatserna att
  1. Jag är för dum för att ha spikmatta
  2. Spikmattor bör komma med varningsskyltar alternativt sluta säljas
  3. Mina nerver i ryggen måste vara felkopplade eftersom höger arm domnar när vänster sida av ryggen ligger mot spikarna.
Och ni andra, om ni är normalbegåvade (>90 i IQ), bör kunna dra slutsatsen att jag inte är ett stort fan av spikattor.
Så, nu är frågan - Hur ska jag svara när mina kunder vill ha en ärlig åsikt om mattorna jag säljer?
x,

Kommentarer
Postat av: Matto

När någon frågade om bläckfiskpasta och lammkotlett på Mamma Rosa sa jag alltid: "Jag är vegetarian så jag har tyvärr inte testat, men dt är väldigt populärt... Gästerna är nöjda!"



Du kan ju säga nåt liknande typ: "Jag har faktiskt inte testat, men de är ju väldigt populära i alla möjliga målgrupper! Min kompis säger att det är jäääääääätteskönt"

2009-09-18 @ 18:45:54
URL: http://hippiekick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0