Etikettsfrågor

Vad tycker ni? Gjorde jag fel som surnade till när en av mammas kollegor ringde in till oss 22.05 för att se vad hon undrat när hon ringde till honom innan idag? Eller är jag egentligen en karikatyriserad klimakteriehäxa i övre medelåldern som fastnat i en 18-årings kropp?

Själv är jag nu bara lycklig för att äntligen ha något att som Språk-hitler och besserwisser (jag får klanka ner på alla, ingen får göra det på mig!) fråga min stora idol och överordnade Magdalena Ribbing på DN:s etikettsblogg om! Hallelujah!





update: Fan. Nu gick jag in för att läsa dagens inlägg - och vad tror ni frågan är? Jo, självklart. "Måste man svara?" Hörru "Hoppas att det finns något svar att ge!" För att varamed i DN:s etikettsspalt är du jävligt oartig. Det där var MIN fråga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0