Min hemlighet som inte var en hemlighet.

Okej, förra veckan någon gång sa jag att jag hade ett projekt på gång, ett projekt som inte varit alltför hemligt bland de som känner mig, men som jag ändå inte velat "outa" riktigt. Idag fick jag dock till slut samtalet som gjorde att jag kan bekräfta det hela: Den tredje november flyttar jag till Bryssel för att jobba som au pair!
Ska jag vara riktigt ärlig kan jag fortfarande knappt tro att det har hänt, men gud, mitt flyg går från Köpenhamn om mindre än en månad! Nu måste jag börja tänka på bra saker, jag måste till banken och fixa ett extra bankkort utifall att något händer med det jag har, jag måste lista ut vilka 20 kg av mina grejer som får följa med på första vändan ner (jag kommer hem och firar jul, så jag kan ta med mig en del tillbaka) och jag ska berätta för alla jag känner!
En av mina kompisar håller visserligen redan på att kolla upp Eurostar för att komma och hälsa på i början av december, haha! Susse är bra!
x,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0