Hemma igen!

Nu är jag tillbaka på Öland igen för att tillbringa ytterligare ett par dagar i den isolerade världen av icke-fungerande mobiltelefoner och ett minimalt trafiknät. Det ska faktiskt bli skönt, tro det eller ej! Idag har det varit halv storm ute så jag har ägnat de timmar jag varit hemma med att se KFF förlora stort mot ÖIS (jag är ett fan av kalmariterna så klart, men med dagens spel förtjänade de förlusten!) och läsa Ängelns lek av Carlos Ruiz Zafón. Imorgon vankas familjemiddag - en Väldigt Seriös Söndag med andra ord. Men nu ska jag dricka kaffe med den hemmaboende familjen!

Godnatt!
P.s. GRATTIS FREDRIK! Och tack för igår! D.s

Kommentarer
Postat av: Freddddddaaaaan!

<3 - Tack själv! ;)

2009-10-05 @ 15:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0