091001

Hej!
Sitter på biblioteket i Kalmar och gör mest ingenting och insåg att jag har en alldeles för försummad blogg... Mitt liv just nu känns faktiskt rätt fint, igår hälsade jag på på arbetsförmedlingen, vad som hände där var väldigt intressant och på lördag tror jag att jag ska berätta om det!
Igår var jag onykter, det känns som om det var extremt länge sedan, jag har i alla fall inte varit på KM på en månad - några av mina vänner hade räknat, haha! Den där månaden har dock isolerat mig en del, förut var så gott som alla bord öppna att slå sig ner vid, kände inte Erika igen någon vid ett bord gjorde jag det, och så pratade vi en stund och gick senare vidare till en annan bekantskapskrets, men igår kände vi nog bara ett 10-15-tal personer. Tur att dessa personer är guld så vi hade kul i alla fall dock!
Ja, ja. Nu ska jag snart sluta med mitt yada-yada, bara för att jag älskar att skriva om mig själv behöver ju inte ni läsare nödvändigtvis älska att läsa om mig..!
Ikväll ska jag sova hos min högt saknade Jess, och imorgon är det dags att fira Fredrik! Fredrik och jag gick i samma klass på gymnasiet och ägnade nog en stor del av tiden till bråka om vilken musik som skulle spelas. (Och nej Fredrik, Brittan och Beyoncé är INTE OKEJ! Fortfarande!) Killen har fått mig att lova att jag ska följa med till Palace av alla ställen. Hög musik och ingen möjlighet till prat equals döden för mig. Men, men. Fredrik fyller år och jag åker snart!

x,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0