Superstar friday bringing coffee, birthdays and muslims.

Förresten är jag i skolan och har religionslektion. Idag pratar vi om islam, och vi får våra fördomar pukterade en gång för alla! Jag sa till Björn att med tretimmarslektioner borde alla fysik- och religionslärare vara skyldiga att bjuda på kaffe för att eleverna skulle klara av att hålla sig pigga och vakna - och vips! har han nu sprungit iväg för att brygga en kanna till klassen. Igår tvingade jag, nästan på egen hand, klassen att byta utgångslåt till studenten, och lobbar nu för ännu ett byte. Ibland är jag lite orolig över om jag har alltför mycket makt över Bytingen och lärarna..?
Men, nej. Allt är fint i en demokrati!

Har varit på anställningsintervju på Reebok idag, det verkade gå bra och de ska snart höra av sig om jag får jobbet eller ej.
Ikväll ska jag fira Fia som fyller år, jag håller tummarna för tåhta som det heter på kalmaritiska och ska därefter till Borgholm för att fira Joel som fyllde 20 för ett tag sedan. Joel är störtskön! Stannar nog inte så länge dock, jag orkar inte festa hårt och dessutom ska jag åka hem till Erika imorgon!

Kommentarer
Postat av: DJ - OWN - ASS

Kan du översätta rubriken åt mig? ;) No habla ingles..

2009-05-15 @ 14:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0