Sjukvaka...

Är hemma hos Erika och håller henne sällskap. Hennes bror blev tydligen jättesjuk under sitt födelsedagsfirande igår och fick åka till sjukhuset där han fick blindtarmen utopererad, trots att det visade sig när läkarna skurit upp honom att det inte var någon blindtarmsinflammation. Tydligen gör man så då att man tar ut den, och det spelar väl egentligen ingen större roll eftersom den är ungefär lika nödvändig hos människan som päls på en orm i Afrika.
Anyways, det blir övernattning - världens tjejkväll. Tratten&Finkel, skolkataloger, choklad och skvaller. Nu när Danne mår bättre blev Erika nämligen lite gladare.

Imorgon är det fest, vi ska börja plugga internationella relationer - finally! - jag har väntat sedan vi började kursen någon gång på tiden då Jesus gjorde sandaler och åsnor moderna. Sedan får vi väl se om jag fortfarande vill jobba med sånt efteråt, vår lärare kan väl inte direkt anses vara den mest peppande och engagerande läraren i Sverige kanske, allting går i moll och det är teori i tre timmar varje lektion. Men, men. Nu vill jag ha ett sms eller samtal. Väntar. Det går långsamt. Väldigt långsamt. Hör av mig när jag blivit populär igen. Om 75, 6 år och 5 dagar blir bra va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0