Så var det dags igen...

Klockan är 4 på morgonen, det är så gott som öjust ute och jag sitter med ett skolarbete som jag suttit hela natten med. Jag har varit Nästan Klar sedan 12 i natt, men det är svårt att knyta ihop säcken. Jag hittar hela tiden lite ny information och någon ny siffra som är oumbärlig. Kombinationen av kaffe och Aaron Carter på Spotify (för nostalgikänslan) kan ha ett finger med i spelet, och Erics och min livliga konversation om bland annat Martin Timell och sanningssägartiden kan ha både två och tre fingrar med!

Sanningssägartiden är förresten mitt påfund då jag när andan faller på slänger in lite nyttig information om mig själv i statusrutan på Facebook. Hittills har det bara blivit tre stycken, vilka har avhandlat hur jag när jag var 8 varje dag sa "Godmorgon Nick!" och gav en puss till min Nick Carter-poster, hur min bästa present någonsin var när pappa och jag gick på Spice Girls-bion fast jag inte fattade någonting och pappa bara sov. Och sist, men inte minst, att jag varit bäst i Sverige på att visa kor och därmed täckt ett tidningsomslag och fått ett uppslag i den oerhört glassiga tidningen Allers.

Nu ska jag skriva klart det här, vid 7 kommer Jenny och vi ska umgås som syskon, barn till bönder är normala vid souppgången - yeah right -, och sedan ska jag till skolan någon timme för att se när JB:s vänner redovisar anti-mobbningsdagen de hade som projektarbete.

x!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0