Kaffe, te och The Strokes

Gårdagskvällen hos Erika blev kanon! Vi rände på stan för att hitta ett ID åt Erika, något som aldrig löstes men kul hade vi ändå. På kvällen satt vi och pratade, fixade mat och fick besök av först Tommy och Torsten och senare när de gick kom Viktor och sa hej. Kaffe, te och The Strokes får vara kvällen!
Ikväll spelar Kalmar FF mot Hammarby, Robin fick vara med i truppen, håll tummarna för att mr. Östlind blir inbytt!

Annars händer inte mycket i mitt liv, det är egentligen ganska deprimerande men jag piggar upp mig själv med att det ör 34 dagar kvar till studenten! Och försöker glömma att det är 14 dagar kvar tills betygen sätts - trots att jag har femtioelva kilo uppgifter att klara av tills dess. Usch.

Kommentarer
Postat av: Fredddan!

... och jag hjälper till genom att skicka massa roliga bilder! och lyssna på Brittan ;)

2009-05-06 @ 20:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0