Extas!

Idag är en Väldigt Fin Dag! Jag har sovit mig pigg (somnade 19.30 igår, och min lilla halvtimmeslur slutade i att jag inte vaknade förrän 8.30 i morse...) och alldeles nyss läste jag att Aqua gör comeback! Åååh, det är väl ändå inte bara jag som drömt om dansk tuggummipop och sånger och plastdockor heller?!

Haha, nä. Skämt åsido - så bra är de inte! Jag ska skriva historia, en uppsats alltså, där jag är en jude på väg genom Treblinka. Att fånga känslan i en sån uppgift känns ungefär som Lovisas uppgift, att komma fram till "en realistisk lösning på Israel/Palestina-konflikten". Haha, jo tjena läraren, FN:s medlare klarar det inte, men en skolklass på 20 elever hittar säkert varsin? Haha, åh Lars Kagg-skolan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0