Bye, bye sociala livet.

Nu är jag i skolan och får panik. Talet är kvar, jag har några idéer men inte överväldigande många - har dock pratat med min lärare Anna som sa att jag inte behöver bry mig så mycket om tiden så länge jag har ett tal. Han är bra Anna, sträng men snäll. Skolan är roligare sedan vi slapp Camilla och fick tillbaka Anna, så det så!
I övrigt har jag ett bortglömt samhällsprov imorgon, massmedier ska avhandlas och jag har glömt allt som gjorde att jag fick mvg i mediekommunikation för två år sedan. Så gott som i alla fall, lite kommunikationsmodeller finns nog där ine bland alla döda hjärnceller.
Om en vecka sätts betygen och jag har ungefär 15-20 uppgifter kvar att göra, av någon anledning verkar lärarna gilla att pracka på oss tonvis av grejer sista veckorna. Dålig stil. Men jag såg just att studentinformationen kommit upp på skolans hemsida, det ger mig både magsår och en fantastiskt längtan!
Och förresten ska jag på arbetsintervju på fredag morgon. Snart kanske ni ser mig sälja gympaskor och träningskläder!
x,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0