Valle har fått ögon och jag fyllde 18

Hejsan allihopa, everybody!
Det här inlägget blir rätt ångestfyllt, jag har aldrig skrivit något i egenskap av en vuxen människa innan nämligen. För just det, jag fyllde 18 igår. Den 22 mars 2009 har jag laddat upp för i säkert tio år, men konstigt nog känner jag mig precis som 13 ändå. Sjutton också. Jag har ju sett fram emot att jag på min 18-årsdag skulle båda tatuera mig och pierca näsan, men det känns inte som en lika kul idé längre. Kanske för att Spice Girls storhetstid försvann för ett decennium sedan och med dem både ormskinnstights och näsringar?

I vilket fall så är jag myndig nu och borde ta tag i min övningskörning och ekonomi. Körningen kan väl bli ganska svår med tanke på att jag kör som en förlamad katt ögonbindel, men ekonomin har väl alla i Sverige lärt sig att det bara är att bli chef på AMF, ta loss 62 miljoner och sedan krossa alla besparingar för resten av folket? Nu är väl jag kanske inte rätt person att yttra mig i den här frågan, jag är inte helt insatt i den, men som Vädur har jag rätt att bli irriterad på ingenting så jag utnyttjar mina rättigheter här och nu!

Idag ska jag plugga religion och lite historia, har två gigantiska uppgifter att göra som jag råkade glömma bort, och jag vet inte riktigt vad jag känner för det... Den som vill får gärna störa!


Min systerson Valle och lillasyster Maja, jävligt söta barn det där!


Mitt kusinbarn Casper blev fäst vid min dator - helt okej så länge han spelade Nirvana för oss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0