Re:

Bästa kommenterande Storasyster,
Jag kommer självklart att fira min 18-årsdag och jag kan mycket väl tänka mig att ringa dig och meddela tid. I din kommentar fann jag dock vissa svårigheter att läsa ut vem av mina tre storasystrar det var som skrev. Återkom gärna till mig när du vågar tillkännage din identitet. Eller ska vi kanske spela det trevliga spelet Gissa Vem? Svara på frågorna så ringer jag när jag klurat ut vem du är!

Nä, jag ville bara vara lite ironisk. Jag firar på min födelsedag. Vill man ha indiskt (intas på egen risk) får man nog komma framåt kvällen. Innan dess blir man bjuden på vatten och bröd. För fina paket kan man få te eller kaffe och en kaka.

x,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0