Morning

Sitter och lyssnar på smygpremiären av Peter, Bjorn and Johns nya album Living thing på myspace och försöker bedöma om den är köpbar eller bara en platta man kan stöta på hemma hos avlägsna bekanta i framtiden när man bläddrar genom deras skivsamling? Ni får en kort (och exklusiv - jag är arbetslös) recension här!

Living thing öppnar upp första spåret med ett intro med vad jag tycker känns som lite MGMT-influenser, för att sedan fortsätta nästa spår med lite klassiskt PBJ-sound, ganska likt deras Young folks med Viktoria Bergsman. Tyvärr känns The Feeling, som förstaspåret heter ganska tjatigt, men det går uppåt igen med andra låten, It don't move me. Nothing to worry about sätter kvaliteten på hela albumet. Det är köpläge!

Idag ska jag klippa mig, äntligen! Förutom det där galna klippet när jag gav Karin i min klass en kökssax klockan 2 på natten och bad henne klippa av det mest slitna (märk väl att detta var i nyktert tillstånd!) har jag nog inte klippt mig sedan innan jag åkte till Spanien i september. Dåligt av mig när min faster är frisör, men det blir upshapning idag!

Kommentarer
Postat av: Malin S

BARA ETT TIPS



Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort i brevlådan som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem sålänge sidan knappt har några medlemmar. Det gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort, jag har snart ett presentkort på H&M och jag blev medlem igår. :) här : http://www.freestreet.se/?r=147

2009-03-24 @ 13:31:08
URL: http://Http://MalinSvenssoon.blogg.se
Postat av: Anonym

BARA ETT TIPS



Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort i brevlådan som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem sålänge sidan knappt har några medlemmar. Det gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort, jag har snart ett presentkort på H&M och jag blev medlem igår. :) här: http://www.freestreet.se/?r=147

2009-03-24 @ 15:52:20
Postat av: johanna

brillorna i din header är apballa :)

2009-03-25 @ 19:21:23
URL: http://enjoey.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men hallå eller?? Nu är det faktiskt skärpning som gäller för dig, damen lilla!

Du får väl för faan uppdatera bloggen, nu när du äntligen har lyckats ta dig enda fram, eller??

För om jag inte minns helt fel så var jag och firade din 18-årsdag,åt mig komamätt och ville bara dö efteråt så sent som i söndags- dagen EFTER din födelsedag.. Haha, så nå´ra 5 dagar kvar stämmer faktiskt inte! Däremot blir det nog lite dricka ( och annat styrande, jag har lånat in syster no.3 i skaran) både fredag å lördag om fröken vill följa med så går det alldeles utmärkt!! =) Kramar /Tanten

2009-03-26 @ 05:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0