Bästa vänner

Hohoho, jag har försvunnit från internetvärlden och verkar inte kunna dyka upp mer än sporadiskt den kommande veckan heller. Jag är så smidig. På något sätt har min egen dators förmåga att ta emot strålning i form av internet på något sätt försvunnit, och mammas och pappas dator är ungefär lika snabb som vår gamla stationära med Windows 95. För att skriva det här får jag knappa in all text och sedan gå och äta lunch medan jag väntar på att de fysiska bokstäverna faktiskt ska dyka upp på skärmen... Ungefär i alla fall! 

 Veckan som gått har jag i alla fall hunnit jobba av lite av skulden, jag har fixat släktkalas när Matilda fyllde 7, åkt till Färjestaden med mamma OCH pappa (herregud. Jag har aldrig någonsin varit ensam på stan med dem båda. Vad jag kan minnas i alla fall!) och tagit en runda till Kalmar med mamma och faster Tina. Hett tips för alla under 40: Ta med egna tidningar till mammografiväntrummet. Gods&Gårdar och Tara är i alla fall inte mitt favoritutbud..!

Nu är mammas och pappas städerskor här. Jag är lite smårädd och känner mig som världens sämsta människa som inte ens orkar städa mitt rum själv, men de får ju i alla fall betalt och vill nog inte att jag ska ta deras jobb! Men jag ska snart vara lite nyttig och laga mat. Hittade ett skumt potatisrecept i Arlaköket som jag ska testa. Blir det äckligt ger jag det till vår senila öronlösa honkatt Nisse som äter det mesta!

Kommentarer
Postat av: Anonym

När, var och hur firas den stora myndighetsdagen? Jag jobbar givetvis både lördag och söndag natt, skulle det kunna gå att komma undan med en födelsedagsmiddag/fika/ellernåtannat efter helgen?

RING MIG!! Får väl hoppas att du är inne och kikar innan nästa helg! =)

Kram Storasyster

2009-03-14 @ 03:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0