3187

Idag fyller Jenny år, så jag har faktiskt druckit lite te med henne här i Kalmar, och skämt ut mig på Åhléns genom att sjunga "Ja må hon leva" i telefonen och märka lite försent att människorna runt mig kollade lite konstigt på mig... Men, men. Alla ska ju göra bort sig någon gång, och jag tycks bara ha råkat bli en sån människa som överpresterar i kategorin. Jag får pigga upp mig med att många människor får sina skrattdoser om dagarna tack vare mig och mina strapatser!

Förutom Jenny-firande har jag köpt ett par nya jeans på H&M för 398 kronor. Köpte även ett puder och en mascara så att jag slipper visa min hemska hy och kan framhäva mina svarta ögonfransar ltie extra! Inte för att vara osvensk och skryta eller så, men mina ögonfransar är jävligt snygga. Eller, de var i alla fall det tills jag råkade korta av och bleka dem lite när jag satt för nära elden i skogen förra veckan! Tack vare att jag kom över 400 kronors shopping fick jag även 100 kronor till att handla för på H&M någon annan dag, och jag vet redan vad jag ska köpa, men det ska inte vara till mig..! Kan prata om det en annan gång. Efter H&M trodde jag att jag var färdigshoppad, men jag hittade faktiskt en present till Fia och Johan och slog till på den. (Ni får den när jag kommer till Den Breda Byn nästa gång!)

Kvällen har spenderats på BioStaden med Erika, vi såg på Kenny Begins - så jävla kul! Jag kan tänka mig att ta med mig Matilda på den också, bara för att få se den igen! Det är klart att jag inser att det är lite barnsligt att vilja se ett filmatiserat Bolibompa over and over, men hallå? Kenny "Du är ju heeelt slut!" Starfighter? Geez, det får inte missas. Och Brasse Brännström som kapten Sudoku var rätt fint det med!

Nä, nu ska jag sova, imorgon ska jag pyssla med olika saker och sedan hjälpa Jenny göra i ordning för firandet på lördag. Troligtvis blir det också en runda till Lilla Pubben, finally! Jag har längtat. Typ.
x,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0