Have a nice day, they said. And then I

Snart är tisdagen slut, och min dag har varit kanon! Jag fick veta att jag fått mvg i religion, antagligen vg i engelska c och, om jag skriver mvg på provet imorgon får jag mvg i samhälle! Lyckopiller, släng er i väggen! 

Förutom att min hjärna fått en rad med egokickar idag har jag även prövat min kräkreflex till bristningsgränsen. Det är snart dags att flytta, och jag har rensat kylskåp, tömt pappersåtervinningen och - vidrigast av allt - rensat avloppet. Fy. Jag gillar att vara självständig, men det är dagar som dessa man förstår varför man ska bo tillsammans med någon! 

Nu ska jag plugga massmedier, någonstans kan jag det redan - men det var ju för tre år sedan..! Mamma har just gått och det finns både kaffe och fruktsallad kvar. Kalas för det. Anouk och Band of horses håller kommunikationsmodellen och de etiska reglerna sällskap.
x,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0