090622

Måndag och en ny vecka som ölänning. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det faktiskt, midsommar var klassiskt och nu har alla människor åkt hem igen. Men vi har i vilket fall sol, och jag ska snart åka och jobba. För första gången har det den här sommaren känts som om jag saknar stressen vi hade på konditoriet. En sportaffär ar visserligen en mycket högre kundandel bestående av snygga män i ens egen ålder, men man behöver ju aldrig hjälpa dem! Man går mest runt och känner sig förvirrad och sorterar kläder i storleksordning. 
Men, men. Jag är tacksam för att jag fick ett jobb med så kort varsel, nu kan jag jobba ihop pengar till Maltaresan, och dessutom få lite utfyllnad på mitt cv! 
Nä, enough med gnäll nu - jag ska hoppa in i duschen, packa lite och sedan kommer Jenny hit och hämtar mig och Bessy så sover jag där efter jobbet. Kommer tillbaka till mamma och pappa imorgon kväll eller onsdag morgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0