Yogimaster.

Jag funderar på att börja med yoga igen, och kanske börja blanda in lite pilates om jag hittar någon bra video. Vi har nämligen tagit in gymbollar och yogamattor på jobbet, och jag saknar den där härliga känslan man får efter att ha stått i krigaren eller palmen och andats djupt i en kvart! Om jag nu börjar igen måste jag se till att begränsa mig till max fyra gånger per vecka. Annars blir det som vanligt sju gånger per vecka i på sin höjd en månad innan jag tröttnar och lägger av igen. 

Nu dricker jag kaffe och väntar på att mina kikärter ska bli klara, hittade ett paket i skafferiet och blev sugen på knäckebröd med hummus, så nu står de på spisen och väntar! Aldrig i mitt liv att jag blir en sån där 50-talshemmafru som gör allt från grunden och bara har miljövänligt ekologiska bioodlade gröna morötter att göra puréer och mirakelkurer för allt, men att laga mat är roligt! 

Anyway, imorgon lägenheten! Ska visserligen packa och städa, men ändå - Kalmar! Åh, vad jag saknar min lilla minilägenhet och tystnaden på natten när man bara hörde ljudet av takfläkten och en och annan bil som körde förbi. Ja, oc så såklart det fulla gänget av 13-åriga tjejer som just öppnat sin första 2.25:a eller röker sin första cigarett - nikotinfri såklart.). Och så ska jag träffa Lilla Björnen, som jag inte träffat sedan förra onsdagen och som ska ge mig en update på allt möjligt. Nice!

Jag hoppas ni såg 3-1matchen innan förresten! Ett ohyggligt fult spel av Serbien av och till, men vi vann och alla ska vara glada! Alla utom Wernbloom och Bajrami som är avstängda på fredag, that is. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0