____

Gosh! Jag är förbenat förbannad idag... Mest av allt skulle jag vilja lägga mig och somna om på Jennys soffa, men det har jag redan gjort hela eftermiddagen så det är ju ute. Mode dör fort nu för tiden har jag hört.
Min midsommar har i alla fall varit kanon, fick äntligen träffa Sarah, Philip och Mimmi från Spanienklassen. Petra är på Öland också, men hon bor på Ekerum, så hon ska kolla om de kör norrut någonting! Lite läskigt med killen som dog på campingen, det är ju där man har varit en del de senaste dagarna, och tydligen åkte väldigt många hem tidigare på grund av det.
I övrigt har jag mest gjort lite vad som fallit mig in, Sarah sov över i torsdags, vi såg Twilight (eller. Jag och Maja såg den, Sarah sov.), Sarah fick vara stand-in för Lovisa på familjemiddagen, eftersom min kära syster åkt till Midsommarfestivalen. Efter det var det fullt ös i Köpingsvik ett tag framöver.

Min hand gör ont också. Det glömde jag.


Kommentarer
Postat av: Tina

Å vad har hänt med handen?

2009-06-21 @ 10:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0