Studiebidrag, shalala

Jag är så sjukt trött att jag bara vill lägga mig på min nya säng och inte vakna förrän det är vår och jag fått så mycket pengar att jag kan resa jorden runt! Men just det, ikeas muttrar är 13 mm, pappas nycklar är 12 eller 14, så nä. Jag kan ju inte sätta fast benen och därmed använda min säng. Suck. Ibland hatar jag det stora blå. Jag ska sova middag en kvart innan jag letar tror jag, att skruva isär loftsängen var jobbigare än jag trodde... 

Förresten, min farfar pratar inte med mig, och om jag närmar mig får han något skräckslaget i blickeen och går så fort han kan därifrån. Jag förbannar Fia för att hon berättade för honom om min förkylning, jag har ju inte ens feber längre. Suck! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0