Jag är världens hemskaste

Jag glömde bort min egen mamma igår, på mors dag och allt. Ni får gärna slå mig, men nu har jag ringt idag i alla fall och sagt förlåt! Vi ska fika imorgon när hon kommer hem från något möte i Stockholm på kvällen. Med tanke på hur min lägenhet ser ut idag och i vilket skick den nu måste se ut imorgon är det nog straff nog att lämna mig ensam där i natt. Det är lite som om jordens alla soptippar flugits till Fatabursvägen och dumpats i det enda rum jag har... 

Well, well. Jag ska avslutningsplugga lite, slipa på mitt studenttal och så där. Jag ser inte fram emot det, men något nyttigt får jag väl göra när jag nu varit ute och slirat två av helgens tre dagar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0