Geez,

Nu är jag tröttare än tröttast - jag satt uppe och pluggade till strax efter 4 imorse, men nu kan jag i alla fall redogöra för var tryckfrihetsförordningen innebär och vad yttrandefrihetsförordningen innebär. Det är ju för sämst att man ska göra om allt idag, jag klarade det ju i ettan... Men, men. Efter lunch ska jag få hjälp av Anna att slipa på mitt avslutningstal, vi ska strukturera om det lite bara, kalas! 

Nä, nu måste jag skynda mig, det regnar ute så jag måste hinna med bussen! Vaknade med världens snyggast lockar idag nämligen, och ytlig som jag är vill jag inte förstöra dem! Säger grattis till min kusin, Eric. Killen är så vuxen nu så jag vet inte riktigt vad han fyller men det är någonstans mellan 10-13 i varje fall! Grattis Eric!
x,

Kommentarer
Postat av: Tina

Erics mamma konstaterar att det är 11 som han fyller. Bjuder på kaffe o tårta efter 18!

2009-06-03 @ 11:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0