Systerdag

Idag tänker jag ta med mig Maja och Matilda in till Kalmar för att ha en systerdag med dem! Härligt. Självklart ska vi se Harry Potter eftersom Maja fick det som en födelsedagspresent, och vi funderar även på Xperimentlabbet eller en båtsightseeing (då Matilda av någon anledning älskar båtar). Eller också går vi ner till Kattrumpan och badar, vi är inte säkra än.  Nu måste jag, tusen ton frukt och dricka för att hålla blodsockernivån på en glad nivå - ingen vill råka ut för en trött och hungrig Persson-Berg..! 
Nä, om en halvtimme åker vi, och jag måste få i barnen lite frukost - om jag får säga så utan att låta som en 40-årig morsa med spolar i håret och en sliten morgonrock lindad om mig? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0