So now it's done

Äntligen har jag anmält mig som blodgivare. Jag har tänkt bli det hur länge som helst, men eftersom man måste vara myndig har det dröjt. Idag hittade jag dock länken till Geblod.nu, och hittade inget som verkade förhindra att jag registrerade mig. Det var lite lustiga regler här och där, och jag förstår inte varför man inte bara kan öka antalet tester för de som riskerar att ha en blodsmittande sjukdom? Fast när jag funderar lite är det ju klart att man lätt skulle kunna utsätta sig för mer smittorisker under tiden och sedan ljuga på hälsokontrollen... 
Äh, jag ville skylta lite med att jag har gjort, enligt mig, början till en god gärning. Gör det du med! 
(För övrigt vill jag bara påminna de som känner mig att om jag råkar ut för en olycka ska jag doneras också. Hela jag. Jorden behöver inte fler nedgrävna skelett.)

Kommentarer
Postat av: Tina

Bra gjort Kajsa! Snart får du smaka landstingets juice o torra macka! Kram

2009-07-13 @ 07:29:36
Postat av: Tina

Bra gjort Kajsa! Snart får du smaka landstingets juice o torra macka! Kram

2009-07-13 @ 07:30:02
Postat av: Sandra, campus el sabio

Jag vill, men får inte ge blod. Allt på grund av mina tatueringar.. gaah

2009-07-16 @ 23:39:49
Postat av: Jessica

fin blogg :)

2009-07-17 @ 00:12:18
URL: http://jessieh.devote.se
Postat av: cecilie ♥

är du en av dem som inte har så mycket pengar över till shopping? bli medlem på denna sidan http://www.gratis5.se/user/register/ccecilie och tjäna ihop poäng till presentkort som kan användas i vilken affär du vill! och det funkar, jag har fått mina presentkort två gånger tidigare :) lycka till! ♥

2009-07-17 @ 00:14:56
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0