Jag vill minnas...

... att jag sa att jag mådde lite dåligt några inlägg bakåt i tiden. Det visade sig att jag hade 39,8 graders feber och världens dunderförkylning, så jag tror att min frånvaro kan vara godkänd..! Jag är fortfarande inte helt frisk, men jobbade igår och idag. Mina chefer  tyckte dock att jag fortfarande såg så hemsk ut och hostade så mycket att de valde att skära ner på mina arbetsdagar nästa vecka. Egentligen skulle jag jobbat sex dagar i rad nu, men istället ska jag jobba tisdag, torsdag och eventuellt en dag till. Jag klagar inte! Jag har en ny säng, en soffa, min dator och stranden 3 kilometer bort. Jag kan nog sysselsätta mig! Haha! 
x,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0