Varför kallar ni honom Maja?

Gosh, äntligen är jag hemma! Eftermiddagen med medieproduktion var jättekul, klassen hade fått ett uppdrag av Nöjesnytt (en gratistidning här i Kalmar) där vi skulle gå ut på stan och ställa en fråga. Varje grupp fick hitta på sin egen fråga och sedan väljer tidningen vilken fråga de vill publicera - och jag är inte den som bangar på en tävling! När vi hade frågat åtta personer skulle vi sedan fixa Citypuls, där man går in i butikerna och frågar vad kunderna gör där, jag blev kär i en av dem! Haha, nä inte riktigt så illa men han såg bra ut och stod och läste på baksidan av en bok jag vill ha. That's why!
      Ikväll vill jag baka en kaka. Eller ett bröd. Men först måste jag läsa igenom Sofias psykologiuppgift och se om hon förstått något om den psykodynamiska skolan. Ungefär lika upphetsande som att försöka smälta Himalaya med en hårtork.
x,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0