Tisdag

Herregud, vad jag var trött när jag vaknade idag! Kände mig verkligen som om jag hade tagit en sömntablett eller något där jag låg och snoozade tills det var tio minuter kvar innan jag var tvungen att gå. I vanliga fall går jag aldrig till skolan helt osminkad, men idag slängde jag bara på lite mascara och gick. Helt sjukt, men rätt skönt - även om det inte direkt finns någon risk för att någon ska vända sig om och vissla efter mig på stan, haha!
      Det verkar som om jag kanske ska gå på Bloc Party i alla fall, men jag ska prata lite med Jess senare i dag, om hon är hemma.
       För övrigt bor jag nu heltid i Kalmar, jag vet inte hur länge, men åtminstone tills jag klarar en hel helg på Öland utan att bli galen. Skönt att kunna slappna av och fixa ett eget liv här istället!
x,

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så otroligt mogen. inget smink alls?! :O

2009-01-13 @ 23:06:54
Postat av: Bettan

Å vet du vad? Jag ska oxå bo heltid i Kalmar snart, inom 3 månader iaf...Då får du komma å glutta film i min källarlägenhet med KALKSTENSTRAPP (4 steg ner från gatan) å VITA väggar överallt !!! Pöss

2009-01-14 @ 20:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0