Soon-to-be-18 and she still sucks at writing headlines!

Nu är det sista dagarna på jullovet, och jag längtar inte tillbaka till skolan för fem öre... Egentligen skulle jag bara vilja trycka på en Fast Forward-knapp och vakna upp färdigutbildad med ett härligt jobb och någonstans att bo hela tiden, utan helgpendlande hem till föräldrar alternativt att jag kunde ha ett körkort så att man slipper alla eviga bussbyten och sena kvällar på 101:an.
     På tal om att vakna upp med ett färdigt paket så där så var det precis  vad jag drömde om inatt! Av någon anledning hade jag fått ett paket på posten som innehöll körkort, bio-biljetter till Kenny Starfighter (av alla grejer som finns..! Haha!) och ett vykort som utlovade mig en praktikplats nu i vår och även ett fortsatt jobb efter skolan. Vad det var för företag vet jag inte, jag hade bara en sådan där skum känsla att det var ett superföretag och att jag aldrig skulle tycka det var tråkigt! Haha, ibland undrar jag om jag inte får alldeles för mycket sömn per natt?! Eller ja, för mycket sömn per dag verkar väl lite mer korrekt eftersom Lovisa och jag satt uppe och såg först Reality Bites med bl.a. Winona Ryder och Ethan Hawke och direkt efteråt såg vi Clueless, troligens världens mesta kultrulle med Alicia Silverstone i huvudrollen... Jag tror klockan närmade sig halv fem innan jag till slut drullade i säng. Fast jag vaknade ju inte förrän halv ett heller så det jämnade väl troligtvis ut sig!
    Nu ser jag på Top Model och ska snart packa lite, imorgon flyttar jag hem till Kalmar igen, vilket ska firas med filmkväll med Jess! Härligt!
x,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0