State '08

Eftersom min vackert ihopknåpade årskrönika för 2008 av någon lustig anledning bara försvunnit från dator och blogg tänker jag sammanfatta året kort:

Årets datum:
22/3 (födelsedag, påskafton och hannas lötfest i ett!), 12/6 (Hultan startade!) och 15/9 (Viva España!)
Årets händelser: Hultanjobbet och Spanien
Årets låt: Finns det plats för en neger (väldigt ofrivilligt, men det är en skolgrej..!) även Friday I'm in love och Back to black
Årets upptäckt: Ett glas cava är väldigt gott, och Malibu piña kan vara ännu bättre!
Årets citat: Måste nog vara "Men... Varför kallar ni honom Maja?" Haha!
Årets bästa tabbe: Att bränna 10 000 jag inte hade på drinkar, väskor och taxiresor!

Utöver detta kan man väl egentligen bara säga att 2008 hade en halvseg början, men att det sedan bara blev bättre och bättre! Visst, jag sa upp mig från jobbet och blev pank, slösade bort ännu mer pengar jag inte hade på Spaniengrejer och hade smått panik över mitt livs första inkassokrav. Men på den positiva sidan blev jag vegetarian (pappa har fortfarande inte repat sig efter chocken, haha!), och mitt självförtroende flög i och med Jerez upp i toppen och har stannat på en hyfsat jämn nivå sedan dess. Som Jess så bra sa det; 2008 var året då det mesta föll på plats!
    Nu: Sömn! Har varit och sett Maja spela fotboll i PAIF-cupen i fyra timmar eller något och sedan varit på middag hos Gun och Tore. Trevligt, men oerhört jobbigt när man bara sovit några timmar!
x

Kommentarer
Postat av: sanna

God fortsättning på det nya året!

2009-01-02 @ 23:13:22
URL: http://spalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0