Nu, nu, nu!

Mitt InDesign fungerar igen! I alla fall om jag stänger ner alla program utom just det och inte gör för många saker åt gången! Jag har faktiskt bara fått bluescreen två gånger idag, så det kändes skönt, satt kvar och jobbade till strax efter fem, sedan fuskade jag och tog bussen hem för nu ska Barack Hussein Obama II svära presidenteden! Jag har peppat hela dagen för det här, folk lät riktigt förvånade över hur besatt jag var av att hinna hem till talet, och att jag kunde bry mig om någonting annat än Spanien, smink eller frisyrer. Men duh, min syssling är kommunalråd - någonting måste ju ligga i generna!
    Nä, slå på svt24 nu och följ talet!
x,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0