Jag leker alltid Andy Warhol när jag ser på popcirkus




Nu har jag tråkigt, har sett hela Popcirkus (underbart!), fått ett sms från min syster som befinner sig på Oasiskonsert (dumma henne), pratat med mamma som försvann för att Malmötågens mottagning suger, och suttit och tittat på den här sidan och härmat Andy Warholcitatet på tredje sidan. I min dator är den dock rosa med vit text, men här på bloggen är den typ turkos och svart? Ja, ja - det löser sig nog.

Pigga upp mig med ett favoritcitat, en favoritbok eller något annat som jag kan utnyttja till att få tiden att gå lite fortare!
x,

Kommentarer
Postat av: jenny

svar: hehe tack:)

2009-01-28 @ 23:37:01
URL: http://jennyyfagerstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

bilden känns väl betydligt med roy lichtenstein än andy...

2009-01-31 @ 14:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0