It's hard being a nerd when you can't even get the freakin' computer to work...

Gosh, nu är jag trött! Kom hem från skolan för två timmar sedan, åkte inte därifrån förrän sex och är fortfarande inte klar med min redovisning. Blä, men jag tänker redovisa det jag kan säga något om och sedan ha en dialog med juryn så de får fråga om jag glömmer något. De senaste dagarna har jag varit så uppstressad av allt som skulle göras att jag knappt kommit ihåg att äta (för att inte tala om hur min lägenhet ser ut nu..!), men som vanligt när man missköter sig tar krafterna slut någon gång, vilket olämpligt nog var ikväll för mig. Därför ska jag dricka lite te, läsa lite ur Ängeln i Groznyj av Åsne Seierstad som jag fick i julklapp och sedan gå och lägga mig tidigt - det ska bli så skönt!
     Imorgon redovisar jag 11.20, men jag kommer nog vara i skolan och uppdaterar bloggen innan dess. Ciao!
x,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0