Hallelujah,

Jag är äntligen klar med min rapport i Projekt & Företagande. Tur det eftersom det här var sista lektionen, och jag är så oerhört stolt över mig själv eftersom jag bara haft tiden sedan jag kom hem från Spanien i början av november på mig, medan klassen arbetat med det hela hösten. Dessutom har jag arbetat själv, så har jag klarat det här utan alltför stora misstag förtjänar jag dagens enkrona!
     Sökte praktik på DN på stan idag också, Axel som är chef var här och höll företag, tyvärr tar de bara in högskolepraktikanter, men han hade ändå en hel del nyttigt att säga!
     Nu tänker jag åka hem och spy av trötthet eller något. Har varit här sedan åtta i morse, klockan är tjugo i fem nu och jag är läskigt hungrig. Maten idag lär väl bli studentklassikern - ta den ensamma tomaten/potatisen/löken, krydda lite, blunda och ät. Nä, så illa är det inte riktigt. Jag kan alltid koka lite ris och hälla på soja, kinamat at its best som jag brukar säga!
x,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0