God afton!

Min förhatliga redovisning gick faktiskt helt okej bra, jag var så röd i ansiktet att en kokt kräfta hade sett ut att ha gulsot bredvid mig, och mina knän skakade så de slog i varandra - men jag lyckades argumentera för min sak och min logotyp fick massor med beröm.
    Nu har jag just kommit hem, satt i skolan och pluggade lite till kvart över fyra och sedan dess har jag suttit på Kullzenska med Jess, Fia, Hanna, Ida och Maria - väldigt trevligt och massor med gott te blev det där! Mina fötter har dock domnat bort, eftersom vi skulle klä oss snyggt körde jag fullt ut med högklackat och allt, tänkte inte på att jag skulle springa runt, och att  brandlarmet gick på skolan idag var väl inte heller jätteplanerat. Jag överlevde dock, funderar på att gå och lägga mig nu snart faktiskt, all stress den senaste veckan har gjort att jag är helt slut!
    Godnatt,
x,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0