Folks making fools of themselves,

Jag har inte bara slagit rekord i dumhet - jag var så högt över gränsen att Pluto tycktes vara en väldigt nära granne till solen... Idag gick jag (inte så glad i hågen) till skolan för att börja skolans sista vårtermin. Det var ju bara det att skolan började igår. Jävligt begåvat, särskilt som jag lovat mig själv att försöka hålla tider lite bättre i fortsättningen... Suck!
       Ja, ja. Det spelar väl mindre roll, det verkar ändå inte ha varit något viktigt som hände igår och förhoppningsvis försvinner den här terminen lika fort som höstterminen tycktes göra. För jag är så outhärdligt trött på att få en massa läskig information om pantone-färger och hemsidesbyggande (som jag inte ens är intresserad av) inbankad i huvudet varje dag, fem dagar i veckan, massor av veckor per år. Det hade väl varit roligare om man fick bygga ihop sitt eget gymnasieprogram - koka ihop det och det ämnet och sedan bara ha kul hela gymnasietiden?
     Äh, jag är sjuk och gnällig och ska åka hem och dricka en kopp te och försöka sova bort den här skiten som drabbat min kropp.
Overandout
x,

Kommentarer
Postat av: mamman

Pessimisten och optimisten har rätt ungefär lika många gånger,men optimisten har roligare

2009-01-08 @ 23:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0