Explanations,

Jag är för jävla dålig på att uppdatera min blogg, men av någon underlig anledning känns det som om all min nyfikenhet, och därmed min inspiration, har runnit av mig på sistone... Nu för tiden kretsar mina tankar bara kring hur sjutton jag ska göra för att bli utrikeskorre och hur jobbigt det känns att inte göra någonting alls. De kommande månaderna måste jag se till att hålla andan och bara vänta ut mina sista obligatoriska skolmånader någonsin innan jag kan leta reda på någon slags väg att slå mig fram på. Tills dess får ni väl se vad jag jobbar med till multimedian; tröjtryck. Eller ja, egentligen gör jag bara ett bildspel, men jag hatar att slänga in vanliga nonsensbilder så jag gjorde linnen. Watch:



x,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0