Blogg,

Jag är ungefär lika bra på det här med regelbunden bloggning som Pete Doherty är på att hålla sig vit mer än en timme.

Men, idag är jag sjuk och tycker jättesynd om mig - särskilt som jag missade bussen och var tvungen att jobba nattpass här hos mamma och pappa i utbyte mot att bli hämtad vid bussen... Well, jag antar att det var bättre än att gå 1,5 mil - men det hade väl varit roligare om jag hade fått ta sena bussen för att jag gjort något kul istället för att hänga i skolan och råplugga projekt&företagande till halv fem? Suck.
   Äh, screw it. Resten av kvällen har jag känt mig som en sån där rullatortant med väskan fylld av kattmat att attackera möjliga förövare med. Jag inte bara kollade på På spåret, jag till och med gissade på frågorna, blev sur när alla andra pratade över Tv-ljudet och tyckte att Rickard Olsson verkar vara en trevlig prick. Därefter blippade jag över till 4.an med Let's dance "för att Hulk verkar så otrevlig". Och nu; Nobels fredspriskonsert. Hi-ya - lite papiljotter och man kan skicka mig till ålderdomshemmet.
 Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0