another day?

Yes, nu är det fredag igen och dagen har varit strålande (hey, hey det är ju fredag!). Möjligtvis började den på sämsta möjliga sätt med att jag försov mig efter att ha tryckt på avstängningsknappen istället för snooze  av någon jäkla anledning. Fast, jag gjorde en strålande comeback och blev klar på en kvart så en halvtimme efter att jag vaknat var jag i skolan och började mediakunskapen där vi idag övade på att debattera opolitiskt, a.k.a. sitta två och två och skrika högt åt varandra utana att lyssna på den andra om varför Twix är bättre än Bounty och vice versa - kul! Jag tror inte jag var den enda som saknade Anna när hon var mammaledig förra året!
    Började med religionen idag också, av någon sjuk anledning har vi bara 6 lektioner till en 50-poängskurs, vilket suger hårt - men vi kan nog fixa det, Björn är en schysst lärare.
    Resten av dagen har tillbringats i sängen, jag var så sjukt trött när jag kom hem att jag tänkte lägga mig och sova middag i en kvart eller så. Klockan var då tjugo i fyra och jag vaknade igen klockan sex. Skumt nog är jag trött igen - ska nog sova och imorgon ska jag till Löt för årets Lötfest, Hanna och Frida-traditionen - TJOHO! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0