And this is where I grew up?


En typisk bild av Öland - en väderkvarn och en stenmur. That's all there is.

Jag är så trött på denna ö och dess dåliga utbud av saker att göra om man är utan körkort (så man kan köra över bron) att jag inte vet vad jag ska göra. Att sedan vissa kostval inte blir accepterade och att det känns som om ingenting man gör riktigt uppskattas gör vl inte saken bättre. Jävla Öland, öar är bara värda på midsommar, och till och med då är vi tvungna att importera människor för att få något drag. Ta mig till Mali och jag blir glad.

Kommentarer
Postat av: Jess

Jag är på, det finns inget att göra. Så det blir mycket snack om att man inte gör nåt. Sen när man gör nåt för att vara schyst, så blir det liv för det.

Ta mig till havet och gör mig till kungen. Då menar jag inte havet runt Öland eller Sverige eller ens Norden!

2009-01-11 @ 12:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0