Ytligheter,

Way, jag har fått ihop ungefär 485 ord och tänker inte traggla mer med mitt tal idag! För andra som befinner sig i samma stadium av ordanorexi jag gjorde för några timmar sedan kan jag bara säga som Killinggänget (och någon grupp innan dem) - Take a walk on the wild side! Jag fick ihop en helt sinnes inledning när jag var ute och gick efter att ha stött ihop med en granne vars främsta underhållning i livet tycks vara att samla ihop alla Kalmars reklam och lägga i grannarnas postfack. Idiot. Men kreativt stimulerande var det, 126 ords högklassigt talande. Strike.
    Nu visas the break-up på tv, jag spelar Kungen och deppar ihop lite över att man alltid hittar de allra snyggaste tröjorna när man är som fattigast, eller att det är då man behöver färga håret som mest. Som den ytliga kossa jag är. Ytlighet är fint. När jag blir utrikeskorrespondent ska jag nog ha en rosa laptop och ha mobilstreamning av Chanels senaste visning. Så det så.
x,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0