Valentine's,

Idag är det alla hjärtans dag, tra-la-la. Jag tycker ju i och för sig inte att det är en speciellt viktig dag men att vakna av att man håller på att bli kokt av solen som skiner in genom fönstret och sedan se en massa glittrande dag gör dagar som denna till kanondagar! Har varit ute på en promenad ner till kajakklubben. Jag var lite nyfiken på hur det såg ut där borta vid ridskolan och så, så jag passade på att snoka lite. Hittade en ny bästa kompis i hästen Daisy. Hon verkade gilla att följa efter mig på andra sidan staketet där jag klampade fram och försökte undvika att halka på alla sju tusen isfläckar som smugit fram över natten.

Nu ska jag planera. Det är sportlov och jag har inte riktigt bestämt vad jag ska göra än. Kanske blir jag brunett, vi får se..!

x,

p.s. Tack Fia & Johan för hälsningen och grattis på namnsdagen Johan!

Kommentarer
Postat av: Johan

Tack Kajsa för att du skänkte mej en tanke.:)

2009-02-14 @ 17:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0