Memories from the past,

Eftersom jag ghostade om min stackars dator (igen) för några dagar sedan tog jag tillfället i akt och började sortera upp mina bilder, och OH MY GOD! vilka bilder jag hittar! Slänger upp ett fint urval.


Så här går det när man går i 9:an och kastar snöbollar på fel människor... Notera skosulorna, finns bara en sorts sko man kan ha mitt i smällkalla vintern med snökaos: Converse. Svarta med prickiga snören om jag inte minns fel!


Min fasters man Tomas förtjänade nog platsen som släktens chefsinköpare när han köpte den här Crazy frog-hjälmen och glasögonen för att ha när han var ute och körde med sin flakmoped.



Den här bilden gillar jag faktiskt! Tagen i Århus, Danmark när jag praktiserade på Arla.


Hohoho, på min Lunarstormtid (ja jag hade två konton; lilla_iorflickan och plastdiamant_ ..!) What's up med att bara ta ett foto på örat liksom?!


Första gymnasieskolavslutningen, gjrode en fruktansvärt hemsk matchning med den här klänningen (som faktiskt är snygg) och ett par ganska hemska skor. Well, you live to learn antar jag!



Mest troligt en av mina snyggaste bilder, taget på skämtfotodagen!



Och, tro det eller ej, förutom snöbilden och skämtfotobilden är detta bara bilder tagna sedan jag började gymnasiet... Snart får jag nog åka hem och raida den stationära datorn hos mamma och pappa för att se vilka fjortisaktiga lunarstormbilder som gömmer sig där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0